Een Tekening

Lang geleden, tijdens een van de dwaaldagen die door de SOK in de Grote Berg van Zussen waren georganiseerd, kwam ik bij toeval een mooie tekening tegen. Helaas liepen we tegen sluitingstijd aan en moesten we ons haasten om de uitgang te vinden. Daarom had ik geen tijd om ze goed te fotograferen. Een vlugge foto was alles en na om heen gekeken te hebben dacht ik dat ik ze later wel weer zou terug vinden.

Niet was minder waar. Jarenlang heb ik elke keer als ik volgens mijn herinnering in de buurt was erna gezocht. Echter zonder resultaat. Ook mijn maat Johan, die ik mijn foto had getoond, zocht er naar, maar ook zonder resultaat. Gelukkig was het een keer raak en vond Johan de tekening vlakbij de vermeende locatie. Mijn geheugen liet me dus niet in de steek. Er is altijd nog geen goede foto van gemaakt want toen ik er laatst was had ik geen camera bij me. gelukkig bood mijn telefoon uitkomst.

Ik vind het een bijzonder mooie tekening, gemaakt door een kundig iemand. wat het voorsteld blijft mij voorlopig nog een raadsel………. Wordt vervolgd!


Reacties

Populaire posts